فودفایل

فودفایل

Foodfile
فودفایل

فودفایل

Foodfile

کدussdمخصوص رستوران

حتی نمی توانی تصور کنی، کد USSD آی نوتی چه امکاناتی در اختیارت قرار می دهد!

حتی نمی توانی تصور کنی، کد USSD آی نوتی چه امکاناتی در اختیارت قرار می دهد!

امروزه خیلی از کسب و کارها، خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آی نوتی، باید توجه داشته باشیم که تمامی کسب و کارها امکان راه اندازی وب سایت و ارائه‌ی تمامی خدمات را روی وب سایت، نخواهند داشت. برای مثال مراحل دریافت درگاه بانکی برای پرداخت اینترنتی بسیار پیچیده و زمانگیر است.

اما کدهای USSD آی نوتی به سادگی، امکاناتی را در اختیار کسب و کارهای قرار می‌دهد تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند و حرفه‌ای تر فعالیت کنند.

در این متن خبری قصد داریم شما را بیشتر با امکانات جدید ارائه شده روی کدهای USSD آی نوتی آشنا کنیم.

آشنایی با آی نوتی

شرکت گسترش طراحان نقش الماس با برند تجاری آی نوتی، یک شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات نرم افزاری است که بیشتر خدمات خود را بر بستر مخابرات ارائه می‌دهد.

یکی از خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد، کدهای USSD است.

آی نوتی کدهای USSD را با هزینه‌ی بسیار پایین تر از سایر اپراتورها در اختیار کاربران حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد. اما اپراتورهای دیگر، هزینه‌ی بسیار بیشتری را بابت در اختیار گذاشتن کدهای USSD از مشتریان حقوقی خود دریافت می‌کنند.

برای مشاهده‌ی تعرفه‌ی خرید کدهای USSD آی‌نوتی و امکانات قابل ارائه روی این کدها، می‌بایست به سایت آی‌نوتی مراجعه کنید و از منوی خدمات، زیر منوی "خدمات کدهای USSD" را انتخاب نمایید.

برخی امکانات قابل ارائه روی کدهایUSSD  آی نوتی

همانطور که گفته شد آی نوتی  روی کدهای USSD خود خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

برای استفاده از امکانات ارائه شده روی کدهای USSD آی نوتی، کافیست در سامانه‌ی آی نوتی ثبت نام کنید و یکی از کدهای USSD مورد نظر را خریداری نمایید.

سپس شما به بخش مدیریت کدهای USSD دسترسی خواهید داشت. در این بخش می‌توانید بی نهایت منو و زیر منو بر اساس نیاز کسب و کار خود تعریف کنید.

یکی از مزیت‌هایی که برای استفاده از کدهای USSD مطرح است، امکان اتصال به سیستم پیامکی می‌باشد. یعنی مدیر کد USSD می‌تواند تعیین کند در هر مرحله که مخاطب کد و یا منوی داخل کد را شماره گیری کرد، یک پیامک اطلاع رسانی برایش ارسال گردد.

ما در این بخش به تعدادی از امکانات جدید قابل پیاده سازی بر روی کدهای USSD اشاره خواهیم کرد.

۱. فرم سریع

منوی فرم سریع USSD این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید اطلاعات مخاطبین خود را به همراه فایل های ضمیمه‌ی آنها دریافت و آرشیو نمایید.

شما به عنوان مالک کد USSD دسترسی خواهید داشت تا فیلدهای مورد نظر خود را تعیین و تعریف نمایید. یعنی فرم را بر اساس اطلاعاتی که نیاز دارید، طراحی کنید.

برای مثال مشتریان شما قبل از مراجعه، می‌بایست، یک سری اطلاعات را به صورت غیر حضوری برای شما ارسال کنند، برای این کار می‌توانید از قابلیت فرم سریع استفاده کنید.

۲. سامانه نوبت دهی

مراجعه‌ی حضوری مشتریان و مخاطبین در برخی از کسب و کارها الزامی است. برای مثال، آرایشگاه ها، مطب پزشکان، کلینیک های درمانی، دفتر وکلا، موسسه‌های حقوقی و حتی برخی از رستوران ها و ....

در این شرایط مراجعین می‌بایست از قبل، نوبت خود را رزرو کنند.

پس کسب و کارها می توانند در این سیستم خدمات قابل ارائه، زمانهای آزاد و افراد ارائه دهنده‌ی خدمات را در این سیستم تعریف کنند.

مخاطب می‌تواند با شماره گیری کد USSD مربوطه، زمان مورد نظر خود را از میان زمان‌های آزاد انتخاب کند و آن را رزرو کند، حتی بخشی از هزینه و یا کل هزینه‌ را پرداخت نماید.

۳. سامانه‌ی ثبت محل کاربر

این امکان برای کسب و کارهایی بیشتر مناسب است که نیاز دارند به موقعیت مکانی مشتری دسترسی داشته باشند. برای مثال امداد خودرو، اورژانس، سرویس مدرسه و ...

با شماره گیری این منو، مخاطب لینکی جهت ثبت موقعیت مکانی و مشخصات خود دریافت خواهد کرد.

پس از ثبت اطلاعات توسط مخاطب، مدیر کد USSD می‌تواند به تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت یکجا دسترسی داشته باشد و آنها را مدیریت نماید.

۴. پرداخت قبوض

یکی دیگر از منوهای بسیار پر کاربردی که صاحبین کدهای USSD می‌توانند بر روی کدهای خود تعریف کنند، پرداخت قبوض است.

این منو همه نوع قبضی را شامل خواهد شد. حتی صاحب کد USSD می‌تواند برای هر نوع قبضی یک منوی جداگانه تعریف کند.

بنابراین علاوه بر این که صاحبین کدهای USSD می‌توانند با تعریف این منو، قبض‌های خود و یا آشنایانشان را پرداخت کنند، بلکه این خدمت را به رایگان در اختیار مخاطبین و مشتریان خود قرار خواهند داد.

صاحب کد USSD، بابت هر قبضی که از طریق این منو پرداخت می‌شود، مبلغی را به عنوان درآمد از آی نوتی دریافت خواهد کرد.

۵. سایر امکانات

امکانات دیگری نظیر قرعه کشی، نظرسنجی، پرداخت وجه مستقیم، مسیریابی، دریافت انتقادات و پیشنهادات، ثبت مشخصات مشتریان، سبد خرید و محصولات و ... بر روی کدهای USSD قابل پیاده سازی می‌باشد که در خبر مجزایی به توضیح آنها خواهیم پرداخت.


یک کُد ussd داریم

ولی زیر منوهاش لیست غذاست

وقتی مشتری یک غذایی رو سفارش میده از طریق کُد ، برای یک شماره موبایل پیامک میره و ازین سفارش با خبر میشه


پاورپوینت تحلیل معماری غذاخوری مرکزی دانشگاه Tsinghua


دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی

دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی

دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی در 65 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم1629 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیتغذیه

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مکمل های غذایی جهت رشته تغذیه در 65 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 


کلیه مواد مغذی , غذایی , گیاهی که علاوه بر رژیم غذایی متعادل با هدف افزایش عملکرد بدنی مصرف می شوند .انگشت شمارند مکمل هایی که می توانند فایده ای برای ورزشکار داشته باشند ، که آنها نیز در شرایطی مفید خواهند بود که به درستی مصرف شوند .با این همه مصرف مکمل های غذایی در ورزش گسترده بوده و کمتر ورزشکاری را می توان دید که لااقل در برخی از مراحل دوره فعالیت ورزشی خود یک یا چند مکمل را آزمایش نکرده باشد .

 

 

 


فهرست مطالب:
تعریف مکمل های غذایی
چرا مکمل؟
مکمل های پزشکی
ویژگی های عمومی یک مکمل ورزشی مفید
چگونه یک مکمّل غذایی انتخاب کنیم ؟
تقسیم بندی مکمّل های غذایی
گروه A
گروه B
گروه C
گروه D
مشکلات مصرف مکمل های غذایی
علت مصرف دارو یا مکمل توسط ورزشکاران
استروئیدهای آنابولیک
عوارض استروئیدهای آنابولیک
چرا ورزشکاران  مصرف می‌کنند؟
عوارض جانبی
DHEA دهیدرواپی اندروستون
DHEA عوارض جانبی
کراتین
محتوای کراتین بعضی از مواد غذایی
کراتین مونوهیدرات-عوارض و احتیاط
کافئین
محتوای کافئین انواع مواد غذایی
عوارض مسمومیت با کافئین
مصرف کافئین بیش از حد فاز مانیتورینگ
(HMB) بتا هیدروکسی متیل بوتیریت
ال کارنیتین
اسیدهای آمینه با زنجیره شاخه دار
گلوتامین
بیکربنات سدیم
سیترات سدیم
جینسنگ
آنتی اکسیدان ها
جمع بندی اثربخشی مکمل ها


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کتاب استراتژی های بازاریابی بین المللی برند حلال از منظر تحلیل SWOT (مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران)

کتاب استراتژی های بازاریابی بین المللی برند حلال از منظر تحلیل SWOT (مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران)

دانلود کتاب،استراتژی های بازاریابی بین المللی برند حلال ازمنظر تحلیل SWOT (مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران) .با فرمت pdf 224 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات224
حجم7616 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیصنایع غذایی

توضیحات کامل

کتاب،استراتژی های بازاریابی بین المللی برند حلال ازمنظر تحلیل SWOT (مطالعه موردی بازار مواد غذایی حلال ایران) .

 

پیشگفتار؛

بازاریابی دربرهه فعلی با زندگی مردم عجین شده و بشر امروزی رمز موفقیت خود را در بازاریابی و رفع نیاز های مخاطبان می داند.ورمز موفقیت دربازاریابی امروز،برند سازی هست که جایگاه خودرا درزندگی شهروندان جهانی به خوبی تثبیت نموده است.

یکی از مواردی که در  بازاریابی و تجارت جهانی، حائز اهمیت است، برندینگ حلال است که امتیاز آن به راحتی به دست نمی آید. اما چرا برند حلال در کشورهایی که پیرو اسلام نیستند؟ پاسخ تا حدی مشخص است. شکی نیست که همه شرکت های بزرگ یا کلیه اشخاص حقوقی که خواهان موفقیت در صحنه تجارت جهانی هستند، سعی می کنند محصولات و خدمات خود را بین المللی کنند. بنابراین، با وجود اینکه مسلمانان حدود ۲۰ درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می دهند، یکی از اهداف تجار و صاحبان سرمایه هستند.

صاحبان کسب و کارو مدیران فروش در برند های حلال به این نکته کلید توجه ویژه داشته باشند که «موفقیت در بازاریابی محصول حلال را می‌توان به داشتن برند قوی و مهمتر از آن آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان نسبت داد.» زمانیکه یک مصرف‌کننده مسلمان اقدام به خرید یک محصول حلال می‌کند علاوه بر توجه به نیاز خود به مصرف کالا، به اصول و آموزه‌های اسلامی نیز توجه می‌کند. یعنی یک محصول علاوه بر دارا بودن جنبه‌های کیفی و استانداردهای رایج باید کیفیتها و استانداردهای اسلامی را نیز داشته باشد. در اینجا ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻣﺤﺼﻮل، ﭼﻴﺰی اﺳﺖ ﻛﻪ علاوه ﺑﺮ ﺑﺮآورده ﻛـﺮدن اﻧﺘﻈﺎرات ﻣـﺼﺮفﻛﻨﻨـﺪه ﻣـﺴﻠﻤﺎن، ﭘﺎک، ﺣﻼل و ﺧﺎص ﺑﺎﺷﺪ.
یکی از رموز بازاریابی کشف فرصت هاست، بدین معنی که «با ایجاد یک برند حلال فرصت راهیابی به بازارها و مشتریان جدیدتر فراهم می‌شود». خلق یک علامت و نشان قابل اعتماد برای جامعه مسلمانان می‌تواند به ابزار قدرتمندی برای محصول تبدیل شود. علاوه بر این شرکت در نمایشگاه ها و سمینارهای مرتبط با محصولات حلال می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات حلال یک شرکت شود. زیرا این امر سبب افزایش آگاهی مسلمانان و همینطور غیر مسلمانان از وجود برندهای حلال در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود.

خصوصیات ویژه برند های حلال ،ایجاد ارزش افزوده هست . در این راستا «برند حلال می‌تواند ارزشی را به محصول اضافه کرده و به تولیدکننده این امکان را می‌دهد تا قیمت بالاتری را برای محصول خود پیشنهاد دهد. برندگذاری حلال علاوه بر امکان قیمت‌گذاری بالاتر می‌تواند مصرف‌کنندگان غیر مسلمان را نیز جذب نماید.»

از مولفه های تاثیرگذار دربرند حلال ،تحقیقات بازاریابی می باشد.«فروشندگان محصولات حلال می‌توانند علاوه بر کشورهای مسلمان، بر روی جمعیت‌های پراکنده مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی نیز تمرکز و سرمایه‌گذاری نمایند. در این حالت بازار بسیار گسترده‌ای پیش روی تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات حلال وجود خواهد داشت.»
آنچه که برای نویسنده مهم است این که «ایران به عنوان یک کشور اسلامی بزرگ و شناخته شده از مزیتهای بالقوه‌ای برای موفقیت در بازار محصولات با برند حلال برخوردار است و جهت ورود موفقیت‌آمیز به این بازار، شناخت جدی و علمی آن شامل وضعیت حال و آینده بازار و شناسایی رقبای موجود و نیز تقویت توانمندیها و برطرف کردن نقاط ضعف کشور کاملاً ضروری بوده و باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوان سهم بیشتری از این بازار جهانی کسب کند. به نظر می‌رسد با به کارگیری نشان حلال در محصولات صادراتی ایران، سهم بیشتری از این بازار عاید تولیدکنندگان ایرانی شود.»

یکی از مسائل اساسی ما در زمینه توریسم این است که به رغم وجود ظرفیتهای فراوان در زمینه های مختلف گردشگری، چرا هنوز از جایگاه بایسته برخوردار نیستیم؟ یک پاسخ به این سوال را میتوان از منظر برندسازی و بازاریابی بررسی کرد. در واقع میتوان گفت که ورود ما به عرصه گردشگری همراه با یکسری اصول مورد توافق تمامی ذینفعان عرصه های سیاست گذاری، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت زیرساختها نبوده و نیست و اقدامات مقطعی و موردی در خلاء یک عزم جدی بر ورود به این بازار عظیم نتوانسته اثربخشی لازم را داشته باشد. از طرف دیگر شاهد هستیم که ایکریک در چند سال اخیر فعالیتهای چشمگیری را با تأکید بر ایجاد و ترویج برند حلال در عرصه مواد غذایی، پزشکی- داوریی و آرایشی و همچنین خدمات حلال همچون گردشگری و بانکداری حلال آغاز کرده است. که به نظر میرسد بعد از تثبیت شدن موضوع غذای حلال، این باربخش توریسم حلال – حسب یکسری تشخیصهای درست- در اولویت قرار گرفته است. در این مرحله آغازین، یک گفتمان بیش از اسناد نویسی میتواند به ایجاد یک اجماع در محافل مختلف کمک کرده و برند گردشگری حلال را بیش از یک سند سازمانی و کار اداری، به یک باور عمومی برای تمامی دستاندکاران این عرصه تبدیل سازد

بازار اسلامى بسیار عظیم و در عین حال بسیار متفاوت است. یکى از یافته هاى بسیار جالب تحقیقاتى که انجام شده است نشان مى دهد که به رغم تعداد عظیم و تمرکز فراوان مسلمانان در کشورهاى مختلف هیچگونه بازار (مارکت) اسلامى یکنواختى در این کشورها دیده نمى شود. در میان این جمعیت جهان فرمهاى مختلفى از نظام تولید، توزیع و مصرف وجود دارد که هنوز به طور کامل مطالعه و بررسى نشدهاند. بنابراین نیاز بسیار براى دریافتن یکى از بزرگترین مارکتهاى منفصل در دنیا وجود دارد و سعى در فراهم نمودن زمینهاى براى رساندن این بازار به برند و بازاریابى تخصصى هست. بسیارى از کشورهاى مسلمان تمایل به جایگزینى زمینه هاى تجارى خود براى به دست آوردن اقتصادى شکوفاتر و پایدارتر دارند و این میسر نخواهد شد مگر با وابستگى کمتر به صنایعى که بر اساس منبع انرژى براى آنها بوجود آمده است. در طى دهه ۹۰ شاهد شروع رقابت در زمینه برندهاى آسیایى از کشورهاى مختلف مانند: مالزى، سنگاپور، اندونزى و … بوده ایم. شاید تعجب برانگیز نباشد اولین نشانه هاى برندهاى موفق از کشورهاى اسلامى واقع شده در خاورمیانه و آسیا در حال اختلاط هستند. به همان نسبت پتانسیلهاى بسیار وسیع که از طرف جمعیت عظیم مسلمان به نمایش گذاشته شده، توجه بسیارى از کشورهاى غربى را به خود جلب کرده است. با وجود علاقه به برندهاى غربى، کشورهاى اسلامى طالب داشتن برندهاى مخصوص خودشان هستند

آینده نگری تحولات جمعیتی حکایت از آن دارد که تا دو دهه آتی

جمعیت مسلمانان جهان از مرز ۲ میلیارد نفر خواهد گذشت و از طرف دیگر نقش آفرینی ّجدی این کشورها در ورود به عرصه های جدید سیاسی که همراه با تغییر نگرشها و طرح مطالبات جدید در کنار افزایش ظرفیتهای اقتصادی خواهد بود، سبب شده که بتدریج صاحبان برند و سرمایه های بزرگ در جهان متوجه این قبیل کشورها شده اند و به نوعی میتوان شاهد نوعی رقابت بین کشورها و شرکتهای بزرگ غربی در تلاش برای سهم بری بیشتر از این بازار بود. شرایط جدید ایجاد شده نوعی فرصت برای جهان اسلام بویژه ایران بشمار میرود که با اصلاح و تقویت ساختارهای خود در تمامی سطوح و بخشها از این فرصتها به خلق مزیت بپردازد. پیشینه تاریخی، شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی ایران و توانمندیهای خوب آن درعرصه پزشکی، غذا، هنر را نمیتوان با سایر مناطق و کشورهای اسلامی مقایسه کرد این امکانات میتواند تحت لوای یک برند اصلی به اسم حلال بسیج شده و به بازساخت و تقویت زیر مجموعههای خود بپردازد. حرکتهای پیش روندهای بوسیله کشورهایی مانند برونئی، مالزی و ایران در زمینه آزمایش کردن، صدور گواهی و استاندارد کردن عرصه فعال در تولید انواع مواد غذایی و محصولات دارویی و آرایشی حلال آغاز شده است که تداوم این راهبرد در حوزه خدمات حلال، میتواند بازارهای جدیدی را ایجاد نموده و به راهاندازی عرصههای فعالیتی جدید بپردازد. اگر به صدراسلام نگاهی داشته باشیم خواهیم دید که تأکید خاصی دردین اسلام به تجارت،گردشگری، حفظ مالکیت و رونق بخشی به کانونهای شهری وجود داشته و دارد.

در پایان،یاد آور می شویم که قدرت برند حلال با نفوذ دربازارهای جهانی با روند پرشتابی نمود پیدا خواهد کرد و بازار ایران،از جمله  محصولات غذلایی تولید شده درکشورمان به دلیل رعایت کلیه موازین شرعی ،می تواندبیش از این در بازارهای جهانی ظهور و بروز داشته باشد که لازمه آن برندسازی محصولات حلال در راستای پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان جهانی است .

این امر شدنی است که لازمه آن علاوه بر برندسازی،تحقیقات بازاریابی است که همگان بدان دسترسی دارند و کلید موفقیت کسب وکارهایی است که به تحقیقات بازاریابی و برند سازی اهمیت می دهند.

با سپاس

دکترمحرم غفاری

فروردین ماه ۱۴۰۰

 

فهرست مطالب

بازاریابی و برندسازی محصولات حلال. ۱۰

راهبردهای بازاریابی و برندسازی توریسم حلال در کشورهای اسلامی.. ۱۲

منظور از برندینگ حلال چیست؟. ۱۹

برندینگ حلال در کشورهای غیر مسلمان. ۱۹

برندینگ حلال در رستوران ها ۲۰

عرضه گوشت حلال در فروشگاه های خارج از کشور. ۲۱

بازاریابی اسلامی فراتر از حلال و حرام!. ۲۲

بازار هدف در بازاریابی اسلامی.. ۲۳

تعریف بازاریابی اسلامی.. ۲۳

حلال و حرام در بازاریابی اسلامی.. ۲۴

آمیخته بازاریابی در بازاریابی اسلامی.. ۲۴

نقش و جایگاه محتسب در بازاریابی اسلامی.. ۲۵

چرا تمام جهان به دنبال اقتصاد حلال است.. ۲۶

آمار سال ۲۰۱۵ و چشم‌انداز سال ۲۰۲۱ اقتصاد اسلامی.. ۲۸

اسلام، مهم‌ترین عامل رشد بازار حلال. ۲۹

جمعیت بزرگ، جوان و سریعاً روبه‌رشد مسلمانان. ۳۰

اقتصادهای بزرگ و سریعاً روبه‌رشد اسلامی.. ۳۰

نقش روبه‌رشد هویت و ارزش‌های اسلامی در اقدامات تجاری و سبک زندگی مسلمانان. ۳۰

تمرکز روبه‌رشد اعضای سازمان همکاری اسلامی بر بازار حلال و اقتصاد اسلامی.. ۳۰

نقاط قوت اقتصاد اسلامی در بازار جهانی.. ۳۱

مشارکت کمپانی‌های چندملیتی.. ۳۱

اقبال اقتصادهای توسعه‌یافته به بازارهای روبه‌رشد. ۳۱

اهمیت روبه‌رشد اخلاق‌مداری در حوزه مالی، غذا، تجارت منصفانه، آموزش و پرورش و محیط ‌زیست.. ۳۲

تکنولوژی و ارتباطات.. ۳۲

مالزی، پرچمدار گردشگری حلال. ۳۳

بررسی اجمالی تجارت حلال در جهان و سهم ایران از بازار. ۳۶

بازار حلال گوشت و مرغ. ۳۸

سازمان‌های استانداردسازی حلال در جهان. ۳۸

تحلیل swot ورود به بازار حلال. ۳۹

برند حلال در محصولات غذایی.. ۴۰

اهداف موسسه جهانی حلال. ۴۰

گواهی حلال چرا آمد؟. ۴۱

اقتصاد و گواهی حلال. ۴۱

چرایی نبود لوگوی حلال روی برخی محصولات غذایی.. ۴۱

بازار حلال اروپا ۴۲

افزایش تمایل به استفاده از غذای حلال. ۴۲

فیلیپین. ۴۲

ایتالیا ۴۲

بریتانیا ۴۲

فرانسه. ۴۲

آلاسکا ۴۳

مزایای اخذ استاندارد حلال. ۴۳

موسسه جهانی حلال. ۴۳

فعالیت های موسسه جهانی حلال. ۴۴

به رسمیت شناختن گواهی حلال – ایکریک در داخل و خارج از کشور. ۴۴

مشخصات نمایندگان موسسه جهانی حلال. ۴۵

دستورالعمل های غذاهای حلال. ۴۵

شرایط و روش انجام کشتار ( ذبح ). ۴۶

مزایای کشتار حلال. ۴۷

افزودنی های غذایی.. ۴۹

گواهینامه حلالHALAL چیست؟. ۵۲

دامنه کاربرد. ۵۳

استانداردهای غذای حلال. ۵۳

GS 1 وبرند حلال. ۵۴

حوزه‌های محصولات حلال. ۵۵

غذای حلال در متون دینی مسلمانان. ۵۶

وضعیت صنعت غذاهای حلال در دنیا ۵۶

ورود کشورهای غیرمسلمان به غذای حلال. ۵۷

بازار حلال اروپا ۵۸

بازارهای بالقوه غذاهای حلال. ۶۱

مالزی و بازار جهانی حلال. ۶۲

مالزی و صنعت حلال. ۶۳

سازمان ملی استاندارد مالزی.. ۶۳

    و سازمان توسعه اسلامی مالزی (جاکیم). ۶۳

ساختار سازمانی نهادهای مرتبط با حلال در مالزی.. ۶۴

جایگاه مالزی در جهان در صنعت حلال. ۶۴

چرا صنعت حلال مهم است؟. ۶۵

    بالا بودن نرخ رشد چمعیت در کشورهای اسلامی.. ۶۵
    ظرفیت های خالی بازار. ۶۵
    نیازهای گردشگری.. ۶۶
    افزایش درآمد  طبقه متوسط.. ۶۶
    دارو و تجهیزات پزشکی.. ۶۶

مالزی به دنبال مدال طلای غذای حلال در المپیک ۲۰۲۰. ۶۷

برخی از اقدامات کشورهای آسیایی جهت توسعه برندحلال. ۶۸

غذای حلال و جایگاه ایران. ۶۹

«حلال» ایران با برند مالزی! ۷۲

موانع گسترش برند حلال. ۷۲

بسته‌بندی و برچسب زدن. ۷۳

راهکار GS1 برای محصولات حلال. ۷۴

«تولید حلال» تجارت مطلوب در اقتصاد جهانی/ نیازبه حضور فعال تر ایران. ۷۶

شان حلال چیست؟. ۷۹

حوزه محصولات حلال. ۸۱

نشان حلال و تاثیر مستقیم بر بازار. ۸۲

نشان حلال در مسیر رشد و پیشرفت.. ۸۲

مزایای اخذ استاندارد حلال. ۸۲

مدارک مورد نیاز برای اخذ علامت حلال. ۸۳

سوالات متداول در زمینه نشان حلال. ۸۳

گسترش صنعت و تجارت غذای حلال با ۱.۵ میلیارد نفر مسلمان / گردش ۸۰۰ میلیارد دلار صنعت غذای حلال. ۸۶

صنعت غذای حلال. ۸۷

تجارت حلال در جمهوری اسلامی ایران. ۸۹

ایران؛ غایب بزرگ بازار حلال. ۹۱

فقدان برنامه ریزی، موج می‌زند. ۹۱

نقش کمرنگ ایران در صنعت غذای حلال. ۹۲

برندسازی را از یاد برده‌ایم. ۹۲

موانع پیش روی ایران در صنعت غذای حلال. ۹۳

سهم ۰.۲۵درصدی ایران ازبازار حلال/مسلمانان واردکننده غذای حلال اند. ۹۴

رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم تجارت غذای حلال. ۹۵

برند بین المللی حلال نداریم. ۹۶

برند حلال اعتبار می‌آورد. ۹۷

کیفیت؛ پایه محصولات حلال. ۹۷

استقبال در میان غیرمسلمان‌ها ۹۷

محصولات ارگانیک هم راستا با حلال. ۹۸

برند حلال گران تمام می‌شود؟. ۹۸

موسسه‌ای به نام حلال. ۹۸

بزرگترین‌ها در برند حلال. ۹۹

گواهینامه حلال یا نشان حلال چیست؟. ۹۹

سازوکار نشان «حلال» در صنعت غذا ۱۰۱

ایران در مسیر استاندارد  حلال. ۱۰۲

حوزه‌های محصولات حلال. ۱۰۳

آینده ی برندسازی و بازاریابی اسلامی.. ۱۰۳

گردش مالی کالای حلال در جهان چقدر است؟. ۱۰۴

بازار «حلال». ۱۰۴

اختصاص کمتر از یک درصد گردش مالی تجارت حلال به ایران. ۱۰۸

سهم ایران در گردش مالی حلال در دنیا بسیار ناچیز است/عمده حلال به کالاهای اساسی و چرم اختصاص دارد. ۱۱۰

سهم ناچیز ایران در تجارت غذای حلال. ۱۱۰

غذای حلال؛ فرصتی برای توسعه کسب و کارهای اسلامی.. ۱۱۱

بازار غذای حلال. ۱۱۱

حلال یک افق جدید از فرصت.. ۱۱۲

حلال و فرصتهای اقتصادی برای ایران. ۱۱۳

زنجیره ارزش غذای حلال. ۱۱۳

مطالعه موردی: زنجیره ارزش بازار جهانی گوشت حلال. ۱۱۴

بازار تقاضای مسلمانان مصرف کنند غذای حلال و روندها ۱۱۴

الزام‌های غذای حلال. ۱۱۵

تصویر بازار حلال در ایران و جهان. ۱۱۶

بازار بسیار بزرگ محصولات و خدمات حلال و جای خالی ایران. ۱۲۰

غذای حلال. ۱۲۱

بخش مالی حلال. ۱۲۱

گردشگری حلال. ۱۲۲

۱۰ مورد از بهترین رستوران های حلال در پوکت.. ۱۲۳

رستوران های حلال پوکت.. ۱۲۳

رستوران شناور غذاهای دریایی بانگ مود. ۱۲۴

آنوا لوکچین پلا ، ساحل پاتونگ… ۱۲۴

غذاهای دریایی حلال تایلندی کوسوما، ساحل پاتونگ… ۱۲۴

رستوران کازابلانکا، ساح پاتونگ… ۱۲۵

بوفه رستوران گلدن کیناری، ساحل کامالا. ۱۲۵

رستوران غذاهای حلال قذافی، ساحل پاتونگ… ۱۲۵

رستوران مارینای کوچک، شهر پوکت.. ۱۲۵

رستوران حلال ماکان، ساحل مای خاو. ۱۲۶

رستوران قاهره، ساحل پاتونگ… ۱۲۶

رستوران ال باشا ، ساحل پاتونگ… ۱۲۶

بزرگ ترها ۱۲۸

جایگاه ایران. ۱۲۸

مهم ترین آفت.. ۱۲۹

ریسک و تهدید. ۱۲۹

مجوز دریافت گواهی حلال. ۱۳۰

فقدان بازاریابی، عدم توسعه گردشگری حلال در کشور. ۱۳۱

شناسایی بازار هدف گردشگری حلال و بازاریابی برای آن، اولین گام برای توسعه گردشگری حلال در ایران است.. ۱۳۱

رتبه اول مقاصد اصلی گردشگران مسلمان در اختیار عربستان صعودی است که البته سفرهای حج عامل مهمی در کسب این رتبه است.. ۱۳۲

مهم ترین عوامل تصمیم گیری در انتخاب مقصد گردشگری حلال. ۱۳۲

بهره‌بری بی‌دین‌ها و بودایی‌ها از بازار «حلال». ۱۳۵

توضیحاتی درباره گردشگری حلال. ۱۳۶

افزایش چشم‌گیر سهم ژاپن، کره و هنگ‌کنگ از بازار گردشگری حلال. ۱۳۷

هنگ‌کنگ پیشتاز جذب مسلمانان با غذای حلال. ۱۳۸

توضیحاتی درباره بازار غذای حلال. ۱۳۹

اهمیت آسیا به عنوان میزبان مسلمانان جهان. ۱۴۲

سهم ۳۴ میلیارد دلاری کشورهای غیرخاورمیانه‌ای از کل بازار گردشگری حلال در دنیا ۱۴۳

نقش شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های نوین. ۱۴۴

سهمِ هم‌چنان ناچیز ایران از بازار حلال. ۱۴۵

ارائه مزایای حلال و کارت اعتباری منطبق با «شریعت» اسلامی توسط مسترکارت آمریکا ۱۴۶

حضور حرام‌ها در بازار ایران. ۱۴۸

حلیت محصولات غذایی تحت کنترل. ۱۴۸

کالای حلال ضریب نفوذ صنایع غذایی ایران را در دنیا افزایش می دهد. ۱۵۱

درآمد ۱۲۵ میلیارد دلاری با ورود به بازار حلال فراهم می شود. ۱۵۲

رونق غذا های حلال در آلمان. ۱۵۴

صنعت غذای حلال. ۱۵۵

تجارت حلال در جمهوری اسلامی ایران. ۱۵۸

بسترسازی مجلس برای رونق گردشگری حلال. ۱۵۹

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی.. ۱۶۰

منطقه آزاد قشم پایلوت استاندارد حلال در کشور می‌شود. ۱۶۱

بزرگترین گردهم آیی مسلمانان و خریداران غذای حلال در قلب اروپا ۱۶۳

اپ‌استورهای ایرانی بازار محتوای حلال خود را گسترش دهند. ۱۶۵

از افزایش درآمد تا ایجاد انحصار در بازار. ۱۶۷

استقبال از برنامه‌های موبایلی با شیوع کرونا ۱۶۸

وضعیت در ایران چگونه است؟. ۱۶۸

یک بازار چند میلیونی در پیش رو. ۱۷۱

جمعیت مسلمان موجب گردش مالی غذای حلال می شود. ۱۷۴

تمرکزبر محصولات کشاورزی از راهبردهای مهم نهاد حلال است.. ۱۷۴

نارضایتی ۶۹% مسلمانان بریتانیا از محصولات حلال سوپرمارکت‌ها ۱۷۸

استاندارد حلال به گردشگری و پوشاک هم رسید. ۱۸۰

بررسی کشورهای دارای اولویت برای صادرات محصولات ایرانی.. ۱۸۱

کشور های خاورمیانه، اولین اولویت برای تجارت.. ۱۸۲

مقاله،عوامل تاثیرگذار بر مقبولیت غذای حالل در بین مسلمانان. ۱۸۳

مقبولیت غذای حلال در بازار. ۱۸۴

جایگاه محصولات حلال در تجارت جهانی.. ۱۸۵

درآمد جهانی ۱٫۴تریلیون دلاری غذای حلال. ۱۸۹

سهم ۲۰ درصدی غذای حلال در صنعت جهانی مواد غذایی.. ۱۹۰

پراکندگی جغرافیایی غذای حلال. ۱۹۰

بازار مصرف گوشت حلال در سال های اخیر. ۱۹۰

خدمات غذایی حلال در کشورهای دارای اقلیت مسلمان. ۱۹۰

ارزش بازار غذای حلال به ۲ تریلیون دلار می‌رسد. ۱۹۱

فرصتی جذاب برای تولیدکنندگان ایرانی.. ۱۹۴

ترکیه بدنبال افزایش سهم در بازار جهانی حلال. ۱۹۹

صنعت حلال، یک فرصت بزرگ اقتصادی.. ۲۰۰

بازار بزرگ حلال در جهان اسلام. ۲۰۰

بازار جهانی حلال و ارزش آن. ۲۰۱

مهم ترین حوزه های فعال در بازار جهانی حلال. ۲۰۲

وضعیت استاندارد حلال در ایران. ۲۰۳

چشم انداز این صنعت در کشور. ۲۰۳

دبی سومین کشور برتر در حوزه اقتصاد اسلامی در جهان. ۲۰۴

ایران چه سهمی از بازار “حلال” دارد؟/ تجارت حلال فقط مواد غذایی نیست.. ۲۰۵

پتانسیل اقتصادی که مغفول مانده و کشورمان هر ساله از چند هزار میلیارد سود سرشار باز می ماند. ۲۰۵

تمرکز اروپا بر بازار شناسی صنعت حلال. ۲۰۶

آسیای مرکزی نمونه ای موفق در صنعت حلال. ۲۰۶

علت سهم ناچیز ایران از بازار حلال چیست؟. ۲۰۷

نگاهی به صنعت غذایی حلال. ۲۰۸

گردشگری حلال ظرفیت ایرانی.. ۲۱۰

تعریف گردشگری حلال. ۲۱۰

جایگاه گردشگری حلال در اقتصاد گردشگری جهان. ۲۱۰

زنجیره ارزش و شاخصها ی گردشگری حلال. ۲۱۰

مراکز خدمات مسافرتی حلال. ۲۱۱

تسهیلات گردشگری حلال. ۲۱۱

شاخص های غذای حلال. ۲۱۲

شاخص های هتل داری حلال. ۲۱۳

گردشگری حلال. ۲۱۴

منابع و مآخذ  ۲۲۴


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها با عنوان طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی

پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها با عنوان طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی

پروژه طراحی و ایجاد صنایع ، انجام مطالعات امکان سنجی به منظور احداث یک واحد صنعتی است که بتوان در آن محصولات مشخصی را بر مبنای ظرفیتی مشخص، تولید نمود


مشخصات فایل
تعداد صفحات240
حجم5 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیصنایع

توضیحات کامل

پایان نامه کارشناسی مهندسی صنایع-برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها با عنوان طراحی و ایجاد واحد صنعتی تولید قوطی غذایی

(بصورت جامع و کامل)
 
*یادآور می شود که پاورپوینت پایان نامه با 60 اسلاید بصورت رایگان ضمیمه شده است:)-
 
پیشگفتار
پروژه طراحی و ایجاد صنایع ، انجام مطالعات امکان سنجی به منظور احداث یک واحد صنعتی است که بتوان در آن محصولات مشخصی را بر مبنای ظرفیتی مشخص، تولید نمود. 
انجام این مطالعه مستلزم طی فرآیندی است که به طور سیستماتیک می توان به اهداف پروژه دست یافت. این فرآیند را می توان در سه فاز اصلی زیر خلاصه نمود :
1. بررسی و مطالعه بازار
2. بررسی و مطالعه فنی
3. بررسی و مطالعه مالی _ اقتصادی
در این پروژه نیز ، که موضوع آن طراحی و ایجاد واحد صنعتی قوطی غذایی می باشد سعی بر آن بوده است تا این ترتیب و توالی کاملا رعایت شده و مطالب با نظم خاص و به طور منطقی در کنار هم قرار گیرند.
نتایج انجام این پروژه در این مصحف گرد آوری شده است که شامل سه فاز کلی زیر می باشد : 
مطالعات مقدماتی پروژه ، شامل مقدمه، توضیحاتی در مورد بسته بندی، تاریخچه بسته بندی، جایگاه صنعت بسته بندی در جهان، انواع بسته بندی، بسته بندی فلزی، قوطی سازی و ... می باشد.
فاز اول : فاز بررسی و مطالعه بازار، شامل چهار فصل معرفی محصول، بررسی وضعیت عرضه محصول، بررسی وضعیت تقاضای محصول و تحلیل وضعیت عرضه و تقاضا می باشد. 
 
فاز دوم : فاز بررسی و مطالعه فنی و تکنولوژیکی، شامل هشت فصل انتخاب محل (مکان یابی)، انتخاب و تدوین تکنولوژی تولید، محاسبه ماشین آلات و تجهیزات، محاسبه مواد و اقلام مصرفی، برآورد نیروی انسانی، محاسبه فضا و ساختمان، طراحی جانمایی و برنامه ریزی و زمان بندی اجرای پروژه می باشد. 
 
فاز سوم : فاز بررسی و مطالعه مالی –  اقتصادی، شامل هشت فصل برآورد هزینه های سرمایه ای، برآورد سرمایه در گردش، میزان کل سرمایه گذاری و چگونگی تامین آن، برآورد هزینه های تولیدی و عملیاتی، برآورد قیمت تمام شده، برآورد قیمت فروش، برآورد منابع و مصارف جریان نقدی، برآورد و تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر، محاسبه صورت حساب سود و زیان و ترازنامه، و تجزیه و تحلیل شاخص های مالی و اقتصادی می باشد. 
 
نتیجه کلی پروژه اینکه با توجه به که ایران کشوری است وسیع با آب و هوای گوناگون ، عدم آلایش خاک آن به آلاینده های مختلف و آفتاب فراوان، محصولات کشاورزی و دامی به صورت طبیعی و با طعم و مزه عالی در حجم فراوان با کمترین سرمایه گذاری بدست می آید. و با توجه به حاصلخیز بودن اراضی کشاورزی در کشور و امکان تولید و فرآوری بهینه انواع محصولات کشاورزی، همچنین با توجه به ضایعات قابل ملاحظه برخی از این اقسام محصولات، به علت فقدان بسته بندی مناسب و روشهای نگهداری بهینه، رشد و توسعه صنعت بسته بندی با توجه به افزایش میزان تولیدات و افزایش تعداد کارخانجات تولید کننده انواع کنسروجات گیاهی و جانوری، همچنین نقش ارزنده این تولیدات و جایگاه تغذیه ای آن در جامعه، ایجاد این واحد واحد صنعتی می تواند گامی در جهت تولید بهینه، فرآوری مناسب و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی به شمار آید.
 
 
کلمات کلیدی:

صنعت بسته بندی

ایجاد واحد صنعتی

تولید قوطی غذایی

صنعت قوطی سازی

برنامه ریزی و تحلیل سیستم

 
 
مقدمه 
بسته بندی پلی است میان تولید کننده و مصرف کننده ، نوع بشر از بدو آفرینش ، آنگاه که موفق به ساخت ادوات و تجهیزات جهت بهبود وضعیت زندگی خود شد ، جهت نقل مکان آنها نیازمند بسته بندی گردید.بسته بندی به لحاظ دارا بودن ویژگیهای خاص در زمینه های مختلف و فراهم نمودن امکان ذخیره سازی فرآورده های گوناگون از جمله مواد غذایی به خصوص پس از دسترسی به فنون پاستوریزاسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار شد.
 
صنعت بسته بندی به عنوان یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین عوامل موثر عرضه کالا و موفقیت در کسب بازار ، هم اکنون تمامی فعالیتهای تولیدی و بازرگانی را درجهان متوجه خود کرده به نحوی که اگر چه مقوله جدیدی در صنعت و اقتصاد نیست ولی با تحولاتی که یافته ، توجه بسیاری را به خود جلب نموده و به عاملی تعیین کننده در موفقیت عرضه کالا و خدمات تبدیل شده است.متاسفانه با تمام اهمیت آن هنوز در ایران توجهی اساسی به آن نشده و می توان گفت صنعت قوطی سازی که شاید یکی از مهمترین شاخه های صنعت بسته بندی است آنچنانکه باید مورد توجه قرارنگرفته ، اگرچه در سالهای اخیر اقداماتی در جهت نوسازی آن به عمل آمده ولی هنوز راهی دراز در پیش است.
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود